پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

با گذر زمان همه ی ما شاهد پیشرفت هرروزه فرش ماشینی بوده ایم.تولید کنندگان فرش ماشینی همواره در فکر تولید فرش ماشینی جدیدتر هستند و سعی دارند محصولی ارائه دهند که متفاوت باشد.خوشبختانه در این راستا شرکت فرش محتشم توانسته است موفق عمل کند.شرکت فرش محتشم فرش ماشینی را در سال 1397 تحت عنوان فرش ماشینی کلاریس تولید و رونمایی کرد که بصورت چاپی تولید می شود.فرش کلاریس از لحاظ زیبایی قابل رقابت با فرش های دستبافت است.

فرش ماشینی کلاریس معمولا در ابتدا بصورت بیرنگ یا با رنگ خام تهیه و بافته می شود و سپس طرح از طریق دستگاه های مخصوصی روی فرش نقش می بندد.به همین جهت از نظر طرح و نقش محدودیتی برای فرش کلاریس وجود ندارد.فرش ماشینی کلاریس همانطور که گفتیم بر پایه تکنیک جوهرافشانی است و رنگ بکار رفته برای طرح این فرش بقدری با کیفیت است که در اثر شستشو از بین نمیرود و کمرنگ نمی شود.

فرش ماشینی کلاریس در چندین دسته تولید می شود.فرش ماشینی کلاریس اتاق کودک، فرش ماشینی کلاریس تکه دوزی(چهل تکه)، فرش ماشینی کلاریس کلاسیک، فرش ماشینی کلاریس مدرن، فرش ماشینی کلاریس کهنه نما.فرش های ماشینی کلاریس را برای تمام قسمت های خانه می توان استفاده کرد و چون خصوصیات کیفی خوبی دارند هم لازم نیست نگران آسیب دیدن این فرش در اثر تحمل بار سنگین باشیم.فرش ماشینی کلاریس تکه دوزی یا چهل تکه یکی از دسته های فرش مشاینی کلاریس است که در ظاهر با تکرار یک نقشه حاصل شده است.گویی چند تکه فرش مشابه را به هم دوخته ایم و این فرش را بوجود آورده ایم.طرح این فرش بسیار زیباست و ظاهر دلربایی به خانه می بخشد.

جنس فرش ماشینی کلاریس عمدتا از نخ هایی است که ضد حساسیت هستند.جنس نخ خاب در این فرش ها پلی اوژن می باشد که سبک و با کیفیت است.

فرش مشاینی کلاریس معمولا بصورت 700 شانه با تراکم 3300 یافته می شود و از این جهت با فرش ماشینی 700 شانه رقابت دارد.ولیکن فرش مشاینی کلاریس با زیبایی اش توانسته گوی سبقت را از فرش ماشینی 700 شانه بگیرد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پارسی فرش می توانید از کلکسیون کلاریس ما دیدن کرده و هر نوع فرشی که دوست دارید را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی