پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

فرش یکی از مهمترین وسایل اتاق کودک است.فرش اتاق کودک مانند سایر فرش ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد.طرح و رنگ فرش اتاق کودک می تواند فضای اتاق را برای کودک جذاب کند و روی هوش هیجانی کودک تاثیر مثبت بگذارد.از طرفی طرح های امروزی فرش اتاق کودک این قابلیت را دارند که روی خلاقیت کودکان اثرگذار باشند.
همانقدر که انتخاب درست فرش اتاق کودک میتواند برای کودک مفید باشد ، انتخاب نادرست می تواند ضررهای روحی و جسمی به کودک برساند.
میپرسید چگونه؟
فرش اتاق کودک باید یکسری خصوصیات داشته باشد تا بشود آنرا تایید کرد:
١-اساسی ترین و کلیدی ترین عامل که نشان دهنده ی مناسب بودن فرش برای اتاق کودک است کیفیت فرش است.اگرچه کیفیت در همه ی فرش ها عامل مهمی است ولی از آنجاییکه کودکان در سنین اغازین بدنی آسیب پذیر دارند بیشتر در معرض حساسیت های پوستی و تنفسی قرار می گیرند.لذا هنگام خرید فرش اتاق کودک دقت کنید که فرش ضد حساسیت باشد تا سلامتی فرزندتان تضمین شود.
٢-فرش اتاق کودک نباید پرزدهی داشته باشد چراکه کودک عادت دارد هر چیزی روی فرش میفتد را در دهانش بگذارد به همین جهت اگر پرز وارد بدن کودک شود ممکن است در طولانی مدت برایش خطرناک باشد.
٣-فرش اتاق کودک نباید دارای پرزهای بلند باشد چراکه نظافت اینگونه فرش ها سخت است و اگر در اتاق کودک هم پهن باشد که بدتر.چرا که کودک با مفهوم نظافت اشنا نیست و زودتر فرش را کثیف می کند.
٤- نکته اخر بحث رنگ و طرح فرش اتاق کودک است که می تواند محیط اتاق را برای کودک ارامشبخش، جذاب و دلنشین سازد و روی خلاقیت و هوش کودک اثر بگذارد لذا فرش اتاق کودک را از رنگهایی متناسب با جنسیت کودک انتخاب کنید.

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • farsh parsi

خرید فرش اتاق کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی