پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی کلاریس یا فرش چاپی، تازه ترین محصول قابل رقابت با فرش دستبافت است.فرش کلاریس بعنوان یک فرش مدرن چندی است که به بازار آمده است.این فرش دارای ویژگی های مطلوب متعددی است که موجب شده است این فرش در کوتاهترین زمان بعنوان پرفروش ترین فرش ماشینی به شمار برود.

فرش کلاریس از چند جهت نسبت به سایر فرش های ماشینی برتری دارد.

ویژگی 

فرش ماشینی کلاریس 700 شانه با تراکم 3600 عرضه می شود.ضخامت آن بالاست و در نتیجه پاخور خوبی دارد و مناسب محل های پر رفت و آمد است.

جنس  الیاف

جنس نخ خاب در فرش کلاریس نوعی از نخ پلی استر است که به آن پلی اوژن می گویند.نخ پلی اوژن خاصیت ضد رطوبتی دارد.پرزدهی ندارد.نرم و لطیف است.ضد حساسیت می باشد.

روش بافت

روش بافت فرش کلاریس تا حدود زیادی با بقیه فرش ها فرق دارد.فرش کلاریس فرش چاپی است.این فرش را بصورت تک رنگ می بافند و سپس طرح را بر روی آن چاپ می کنند.رنگ ها توسط دستگاه های خاصی به ریشه های فرش تزریق می شود.

تنوع طرح

فرش کلاریس هیچ محدودیتی در طرح ندارد.روش تولید فرش کلاریس به نحوی است که می توان براحتی هر عکسی را تبدیل به فرش کلاریس کرد.با پا گذاشتن به دنیای مدرن خیلی از افراد به سمت مدرنیته کشیده شده اند و بالطبع ترجیح می دهند فرش منازل یا اتاقشان با دنیایشان هماهنگی داشته باشد.این دسته افراد می توانند هر نوع طرحی که می خواهند را در قالب عکس تحویل دهند تا فرش کلاریس مطابق با آن عکس را برایشان آماده کنیم.

از سوی دیگر همین تنوع طرح موجب شده است که مشتریان بتوانند براحتی فرش کلاریس را با فضای خانه شان ست کنند.

تنوع رنگ

فرش کلاریس از نظر تعداد رنگ محدودیتی ندارد.فرش کلاریس در بین فرش های ماشینی تنها فرشی است که از تعداد زیادی از رنگ ها بدلیل شیوه بافت پشتیبانی می کند.معمولا فرش کلاریس بصورت 20 رنگ ارائه می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی