پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

تا قبل از پیدایش صنعت چاپ دیجیتال و استفاده از تکنیک های آن در تولید فرش ماشینی چاپی، تمامی فرش ها به روش های سنتی و معمول بافته میشدند.در روش های سنتی، فرش ماشینی باید سه مرحله را پشت سر بگذارد تا فرش ماشینی تولید نهایی گردد و به دست مشتری برسد.

ابتدا الیافی که برای بافت فرش ماشینی در نظر می گیرند را در مرحله رنگرزی به رنگ های مختلف در می آورند.رنگرزی هنری است که در گذشته در یک خانواده انجام می شده و نسل و به نسل منتقل می گشته و اسرار و رموز خاص خودش را داراست.مهارت رنگرز اهمیت بسزایی در نتیجه نهایی رنگ الیاف دارد.رنگ ها معمولا به دو دسته رنگ های طبیعی و شیمیایی تقسیم می شود.

رنگ های طبیعی ریشه ی گیاهی دارند.اما چون کار کردن با آنها سخت بود و بهای تمام شده ی آنها گران بود نیازبه وجود رنگ های ارزان قیمت احساس شدبه همین دلیل شیمیدانان با تلاش های بی وقفه خود رنگ های شیمیایی را ابداع کردند.

بعد از رنگ آمیزی الیاف، نخ ها را به مرحله ریسندگی می فرستند تا هیت ست شوند.هیت ست کردن نخ منجر به پفکی و پر حجم شدن نخ ها می شود و همین ام رموجب می شود که نخ کمتری برای تولید فرش بکار رود.

سپس نخ ها به مرحله بافندگی می روند و بر اساس طرح فرش بافته می شود و سپس به قسمت تکمیل فرش فرستاده می شود و مابقی کارها روی فرش انجام می گیرد.

در فرش کلاریس مرحله ابتدایی وجود ندارد. در واقع ما با رنگرزی سرو کار نداریم .چراکه فرش با رنگ خام و اولیه بافته می شود.و در مرحله آخر طرح را توسط دستگاه های چاپ دیجیتال به فرش انتقال می دهند.اینجاست که مشخص می شود فرش کلاریس طیف وسیعی از رنگ و طرح را پشتیبانی می کند.

فرش کلاریس با بهره گیری از روش چاپ دیجیتال این امکان را فراهم کرده است که هر فرشی را با هر طرح و رنگی بتوانیم تولید کنیم.به همین جهت همه می توانند نسبت به خرید فرش کلاریس با اطمینان کامل اقدام کنند.

 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • farsh parsi

خرید فرش کلاریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی