پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

برای شروع سال نو مردم تمایل زیادی نسبت به تغییر دکوراسیون منازل خود پیدا می کنند.بعد از رسم و آیین همیشگی ایرانیان که پیش از عید خانه تکانی می کنند نونوار کردن وسایل خانه اهمیت بسزایی دارد.اگرچه که اکثر افراد عاشق تنوع هستند و دوست دارند در سال نو مبلمان، پرده یا فرش های خود را تغییر دهند ولی از آنجاییکه اینگونه وسایل معمولا طول عمر زیادی دارند و بهای زیادی هم بابت خرید آنها می پردازیم خیلی درست نیست که بخواهیم هرسال این دسته از وسایل خانه را عوض کنیم. ضمن اینکه اگر هنگام خرید این وسایل و مخصوصا فرش بیشتر دقت کنیم می توانیم خریدی انجام دهیم که تا چند سال برای ما تازگی داشته باشد که این امر به انتخاب صحیح رنگبندی فرش بازمی گردد.
اینکه چه فرشی برای فضای شما مناسب است سوالی است که اکثر افراد هنگام خرید با آن مواجه میشوند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم انتخاب فرش با سبک زندگی شما رابطه مستقیم دارد.مثلا خرید فرش ٧٠٠ شانه برای کسانی توصیه می شود که پیرو سبک زندگی سنتی هستند و بیشتر روی زمین مینشینند.افرادی که بدنبال فرش ضخیم و نرم هستند و انتظار دارند فرش پاخور خوبی داشته باشد.فرش ٧٠٠ شانه علاوه بر مزایای بالا قیمت مناسبی هم دارد اما ناگفته نماند که فرش ٧٠٠ شانه ظرافت و زیبایی فرش های ١٠٠٠ شانه به بالا را ندارد.
شاید موارد کاربرد فرش ٧٠٠ شانه بیشتر برای اتاق خواب یا اشپزخانه باشد در حالیکه از فرش ١٢٠٠ شانه و ١٥٠٠ شانه در پذیرایی های مجلل و شیک استفاده میشود.
در پایان باید بگوییم که از آنجاییکه فرش در نزدیکی های عید گرانتر می شود و همچنین امکان دارد طرح مورد نظر شما در آن ایام بافت نشود یا موجود نباشد بهتر است خرید فرش را برای دقیقه نود نگذارید و سعی کنید ٣-٤ ماه قبل از عید نسبت به خرید فرش اقدام کنید.

  • ۹۸/۱۰/۰۷
  • farsh parsi

خرید فرش 700 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی