پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

هنگامی که سراغ خرید فرش ماشینی می روید چندین سوال ذهن شما را به خودش مشغول می کند.تمامی این سوالات در راستای این است که شما انتخابی درست و خریدی صحیح و با صرفه داشته باشید.

برای خرید فرش ماشینی چند عامل مهم وجود دارد که از ابتدا باید آنرا مشخص کنید.

1- میزان بودجه تان برای خرید فرش چقدر است؟

وقتی با این سوال مواجه می شود باید یک مقدار حداکثری از بودجه تان را در نظر بگیرید و آنرا به کارشناسان فروش بدون تعارف بگویید.کارشناسان فروش بر مبنای پول شما، راهمایی های لازم را ارائه می دهند.و به شما می گویتند که با این میزان پول در کدام دسته از فرش های ماشینی می توانید انتخاب مناسب را انجام دهید.مثلا فرش 1500 شانه در بین فرش ها بالاترین قیمت را دارند و شروع قیمت این فرش با ابعاد 12 متری حدود 5 میلیون تومان است.فلذا اگر قصد خرید فرش 1500 شانه را دارید می توانید میزان بودجه تان را بین 5 تا 6 میلیون تومان برای هر تخته فرش 12 متری 1500 شانه  اعلام کنید.اگرچه که با این میزان پول دستتان برای انتخاب سایر فرش ها هم باز است.

باید در نظر داشته باشید که به هر میزان که بودجه مالی شما کم می شود متاسفانه انتخاب ها هم کمی کاهش پیدا می کنند.

2-فرش را برای کدام قسمت خانه می خواهید؟

اینکه خرید فرش برای کدام قسمت خانه است بسیار مهم است.مثلا فرش را برای اتاق خواب می خواهید، برای پذیرایی می خواهید، برای آشپزخانه و ...چراکه با وجود محوصلات متنوع و مخصوص هر قسمت از خانه دیگر مجبور نیستید مثل گذشته برای همه ی قسمت های خانه یک نوع فرش را انتخاب کنید.امروزه فرش های مخصوص اتاق خواب، آشپزخانه و ... تولید شده اند.

3-ابعاد فرش را بدرستی انتخاب کنید

در بحث ابعاد فرش ابتدا باید فضای خانه تان را در نظر بگیرید و با انتخاب سایز درست کاری کنید که فضای خانه شما بهتر خود نمایی کند.فرش های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک برای فضاهای استاندارد مناسب نیستند و شما باید سایزی را انتخاب کنید که اگر فضای خانه تان کوچک است  آن فضا بزرگتر جلوه کند.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • farsh parsi

خرید فرش 1500 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی