پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش مردم برای خرید فرش ماشینی به نمایشگاه ها و فروشگاه های فرش می رفتند و مجبور بودند بین محصولات محدودی که در آنجا وجود داشت خرید خود را انجام دهند.بعدها برخی کارخانه ها این شرایط را فراهم آوردند تا مشتریان با حضور در کارخانه هر فرشی که می خواستند را خریداری کنند.اما بدلیل اینکه خیلی از شرکت ها اجازه اینکار را نمی دادند و هماهنگ کردن این نحوه خرید برای آنها سخت بود این قضیه هم خیلی عمومی نشد.

تا اینکه فروشگاه های اینترنتی پا به میدان گذاشتند.این فروشگاه ها با یکسری از شرکت ها مشارکت کرده و کلیه ی محصولات آنها را در فروشگاه خود گردآوری کرده و به فروش می رسانند. با اینکار دیگر بیشتر طرح ها قابل مشاهده است و نیاز به صرف وقت برای رفتن به فروشگاه و بازار فرش نخواهد بود.

خوشبختانه فروشگاه های اینترنتی فرش های ماشینی در دسته بندی های مختلف را دارند و امکان خرید فرش 1000 شانه، 700 شانه، 1200 و 1500 شانه و انواع و اقسام گلیم و گبه و کلاریس را فراهم کرده اند.

امروزه اینترنت این شرایط را فراهم کرده است که هر فرد برای خرید فرش 1000 شانه ابتدا مقایسه هایی را رد بین سایت های مختلف فرش انجام دهد و بعد بهترین انتخاب را انجام دهد.ضمن اینکه قیمت فرش در فروشگاه اینترنتی کمی پایین تر از قیمت بازار است.

فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 توسط بسیاری از شرکت ها بافته می شود.این فرش که جز اولین فرش های ریز بافت بود بسرعت بنام دستبافت نما مشهور شد.فرش 1000 شانه در 8 و 10 رنک عرضه می شود.این فرش ظری است اما نه بهاندازه فرش 1200 یا 1500 شانه، ضخیم است نه باندازه ی فرش 700 شانه.در واقع از نظر شانه و تراکم در حد وسط قرار دارد.ضمن اینکه قیمت مناسبی هم بنسبت سایر فرش ها برای فرش 1000 شانه درنظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه این است که در خریدهای اینترنتی حواستان به فروشگاه های نامعتبر که با هدف سوء استفاده و کلاهبرداری شکل گرفته اند باشد.و سعی کنید که از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون فروشگاه پارسی فرش که دارای نماد الکترونیکی هم هست خرید کنید تا خیالتان از بابت کیفیت فرش و امنیت خریدتان راحت باشد.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • farsh parsi

خرید فرش 1000 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی