پارسی فرش

پارسی فرش: تضمین کیفیت تضمین قیمت

  • ۰
  • ۰

ایرانیان از دیرباز تمام قسمت های خانه خود را با فرش میپوشاندند و عادت به خالی گذاشتن برخی از قسمت ها نداشتند اما امروزه در طراحی های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب فرش بزرگ بطوریکه کل فضا را بپوشاند کار صحیحی نیست و به اصطلاح دمُده شده است. 
در حال حاضر یکسری قواعد برای پهن کردن فرش در قسمت های مختلف خانه وجود دارد که باید آنرا رعایت کنیم. در نظر گرفتن فاصله ی استاندارد بین فرش و دیوار از جمله مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.
سالن پذیرایی مهمترین فضای اجتماعی در منزل است و جایی است که هنگام ورود مهمانان مورد توجه قرار میگیرد.یکی از مهمترین مشکلاتی که امروزه با آن مواجه هستیم خانه های کوچک است.سالن های پذیرایی با ابعاد کوچک که ما را ملزم میکند از تکنیک هایی استفاده کنیم تا فضای خانه را بزرگتر جلوه دهد.با رعایت یکسری ریزه کاری های طراحی دکوراسیون میتوانید سالن پذیرایی منازلتان را بزرگتر و زیباتر جلوه دهید.

انتخاب فرش بر اساس متراژ خانه:ابعاد فرش پذیرایی باید طوری انتخاب شود که فرش به میزان ٤٠-٥٠ سانتی متر از دیوار (در خانه های بزرگ) و ٢٠-٣٠ سانتی متر (در خانه های کوچک) فاصله داشته باشد.
چیدمان فرش پذیرایی: نحوه پهن کردن فرش پذیرایی باید بگونه ای باشد که دو پایه ی جلوی مبل روی فرش قرار بگیرد و دو پایه عقب روی سرامیک یا اینکه کل پایه های مبل روی فرش باشد.استفاده از فرش کوچک در سالن پذیرایی به نحوی که فقط میز روی آن قرار بگیرد کار درستی نیست.شما میتوانید از قالیچه های مدرن امروزی که در اشکال مختلف هندسی تولید می شوند برای پوشاندن کف سالت پذیرایی استفاده کنید و با اینکار قسمت های مختلف پذیرایی را از هم تفکیک کنید.
انتخاب فرش مناسب: برای انتخاب فرش درست جهت سالن پذیرایی ابتدا باید به رنگ دیوار ها، پرده ها، مبلمان و ... دقت کنید.چنانچه سالن پذیرایی شما کوچک است فرش های به رنگ روشن با طرح های خلوت برایتان مناسب است چرا که فضا را بزرگتر نشان میدهد.
اگر نورگیری سالن شما کم است باز هم بهترین انتخاب فرش با رنگ روشن است.
انتخاب رنگ تیره برای فرش هم خانه را کوچکتر و هم فضا را دلگیرتر  میکند.
فرش هایی مانتد فرش ماشینی ١٢٠٠ شانه یا فرش ماشینی ١٥٠٠شانه برای سالن نشیمن یا پذیرایی انتخاب های خوبی هستند.

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • farsh parsi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی